Saturday 24 December 2011

♥ Puteery ElaElisa ♥
Tahu kah kau sahabatku
Hadir dirimu mengajarku erti persahabatan
Tak pernah sedetik pun kau jauh dari ingatan
kaulah penawar di kala ku berduka
Kaulah teman tertawa di kala ku gembira

Lis
Tahukah kau sahabatku 
Kau banyak memberi ruang untukku mengerti
Bagaimana ertinya sebuah kasih sayang
Menyintai diri sendiri
Dan menghargai hati sendiri

Lis
tahu kah kau sahabatku
Tau tak berapa mahalnya persahabatan ini
kau hadiah terindah yang ku terima dari Ilahi
Sungguh sampai bila pun tak akan ku lupa

Lis 
Tahukah kau sahabatku
Aku sangat menghargai persahabatan kita
kita tak pernah kering dengan cerita dan gurau canda
Kata-kata peransangmu,kritikanmu,nasihatmu
kadang kala kau memberikan aku pengharapan
Kau selalu membantu aku untuk teruskan kehidupan

Lis
Tahukah kau sahabatku
Tiada ungkapan yang dapat ku lafazkan
Tiada puisi indah dapat ku syairkan
Tiada balasan yang dapat ku berikan
Hanya Allah yang bisa membalas

Lis
Teruskanlah langkah dan pencarianmu 
Dan aku mahu kau tahu
Doaku sentiasa mengiringi setiap perjalananmu
Ku mohon padaNya semoga kau akan bertemu
kebahagiaan yang kau cari selama ini
Doaku juga semoga kau kan berjaya
Dan di lindungi Allah selamanya ~Amin

aku lah teman yang menyayangimu
ikhlas ~ Deejay Ela
11.41am / 25.Dec.2011

2 comments: