Wednesday 14 September 2011

cinta itu teman
teman itu cinta
dalam cinta ada teman
dalam teman ada cinta

tak ada topeng
tak ada pura-pura
aku cinta kamu
aku benci kamu
semuanya nyata

bukan kerna takut kehilangan
bukan kerna takut sendirian
tapi memang adanya

cinta itu nyata
nyata itu cinta

pahit dibilang pahit
tidak serta merta dibilang manis
tidak sekedar pujian
walau sesekali ditambahi gurauan

dalam tawa ada air mata
dalam air mata ada tawa

saling melengkapi
bukan kerna kesamaan
walau sesekali bertengkar
namun akhirnya kembali berpelukan

aku ingin kamu
kerna aku ingin kamu
dan di matamu hanya ada aku
kerna itu yang kamu mau

tidak selamanya bergandingan tangan
kadang jalan berjauhan
tapi tetap saling jaga

tidak selamanya berpelukan
kadang berpalingan
tapi tetap saling sapa

kerna cinta adalah reality
bukan lakonan belaka....liFe is Peace



(PCP&P) Elszasafia

No comments:

Post a Comment